Medewerker boekhouding

Nieuwegein16 – 32 uur
  • Salaris: € 2.400 – € 4.000 op basis van 40 uur
  • Dienstverband: Bepaalde tijd (mogelijkheid tot verlenging tot vast)
  • Startdatum: zo spoedig mogelijk

Wat je doet als medewerker boekhouding bij DKV?

  • Je werkt nauw samen met de accountant. Jouw werkzaamheden bestaan uit het dagelijks boeken en verwerken van alle financiële gegevens: debiteurenbeheer, crediteurenbetalingen, belastingaangiftes en het controleren en inboeken van kasstukken en bankafschriften, etc.
  • Je boekt ook exploten en facturen in, verricht kas- en baliewerkzaamheden en ben je verantwoordelijk voor de maandafronding en de (voorbereiding van de) jaarrekening.
  • Een gerechtsdeurwaarder staat onder toezicht van het Bureau Financieel Toezicht. Je draagt daarom ook zorg voor het tijdig rapporteren van de financiële gegevens bij deze instantie en het rapportage van gegevens aan de beroepsorganisatie KBvG voor statistieken.
  • Je zorgt voor een stipte uitvoering van de taken rekening houdende met geldende termijnen en wet- en regelgeving.
  • Je kunt deze rol ook combineren met de rol van incassomedewerker.

Sfeer bij DKV

DKV Deurwaarderskantoor in Nieuwegein is een bedrijf met meer dan 70 jaar historie. We werken in een open kantoor met een team van 16 medewerkers, in een wisselende samenstelling. De sfeer is informeel. We lunchen elke dag gezamenlijk. Geen jasje/dasje, maar gewoon jezelf zijn. We werken hard, maar er is ook ruimte voor muziek, een grapje en een goed gesprek.

Het is nog belangrijk om te weten dat wij werken voor vaste klanten waar wij een nauwe en lange samenwerking hebben. We zijn gespecialiseerd in huurrecht en contracten/verbintenissenrecht. Wij hebben incassomedewerkers, gerechtsdeurwaarders, bewindvoerders, relatie- en communicatiemedewerkers en juristen in dienst.

Wie ben jij?

Een stevige, nuchtere persoonlijkheid en een teamspeler die ook goed zelfstandig kan werken. Wij vinden het belangrijk dat je in staat bent om te denken in mogelijkheden, te analyseren wat nodig is en vervolgens eerlijk en daadkrachtig te handelen, met oog voor de mens en waar iemand recht op heeft. Jij bent comfortabel met cijfers, maar wilt dat graag combineren met het werken met mensen en ze echt helpen.

Het is belangrijk dat jij:

  • Precies en ordelijk werkt – Je krijgt veel informatie te verwerken en moet veel tegelijkertijd in de gaten houden.
  • Je financieel inzicht hebt en begrijpt hoe getallen werken.
  • Helder en direct kunt communiceren – je moet niet om feiten heen draaien als je mensen erop wijst dat ze hun schulden moeten betalen en je moet je boodschap goed over kunnen brengen (zowel schriftelijk als mondeling).
  • Je kunt goed luisteren, vraagt door en denkt in mogelijkheden
  • Je beschikt minimaal over een mbo3-diploma (administratief-economisch).
  • Je het liefste tenminste 1 jaar ervaring hebt in een dergelijke functie, of ervaring hebt met het systeem OthoMatic.

Wat bieden wij een incassomedewerker?

  • 30 verlofdagen (op basis van 40 uur per week)
  • Vakantietoeslag en pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding – max. reisafstand enkele reis naar Nieuwegein 30 minuten
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, opleiding, vakgerichte cursussen en zelfstandigheid en interne training en begeleiding
  • Flexibele werktijden en hybride werken (gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk)

Chat

Uw gegevens worden over een beveiligde SSL-verbinding verstuurd.